Ducem siguranța la nivelul următor!

Henkel a demonstrat puterea și eficiența soluțiilor sale de reparații auto în cadrul unui eveniment organizat în colaborare cu crashtest-service.com (CTS) din Münster, Germania. Compania a prezentat clienților, reprezentanților autorităților publice, companiilor de asigurări și organizațiilor de transport portofoliul extins de produse indispensabile reparațiilor de autovehicule. Punctul culminant al zilei a fost un test de impact in caz de accident, la doar 30 de minute după ce parbrizul a fost lipit cu adeziv Teroson.

În cadrul UE, toate autoturismele noi trebuie să respecte standarde de siguranță clar definite în timpul testelor de impact. Unul dintre scenariile simulate în aceste teste este așa-numitul accident frontal, care este responsabil pentru mai multe decese și vătămări grave decât orice alt tip de accident. Conform programului NCAP (Programul de evaluare a mașinilor noi) coliziunea autovehiculului trebuie testată și analizată la o viteză de 64 km / h și impact cu un obstacol fix deformabil, realizat pe 40% din suprafata frontală a autovehiculului.

"Parbrizul este foarte important în timpul coliziunilor frontale, deoarece contribuie la rigiditatea vehiculului și susține airbagul pasagerului într-un accident", a explicat Kourosh Bahrami, Corporate Vice President la Henkel Adhesive Technologies. "În contextul unui accident, funcționalitatea completă a airbag-urilor pasagerilor trebuie să fie garantată".

Pentru a demonstra eficacitatea produselor sale pentru reparații auto, Henkel a efectuat un test de impact de acest tip în conformitate cu norme pentru vehicule noi, cu o mașină de clasă medie utilizată. În timpul evenimentului, invitații au asistat întâi la schimbarea parbrizului. Experții Henkel au folosit Teroson PU 8730 HMLC pentru a lipi noul parbriz pe vehiculul de testare. Acest adeziv inovator permite servisurilor auto să finalizeze instalarea în 10 minute și să se asigure că mașinile pot pleca în siguranță după încă 30 de minute. În cadrul evenimentului, după cele 30 minute de la schimbarea parbrizului, experții CTS au simulat o coliziune frontală, în conformitate cu standarde UE privind vehiculele noi. Rezultatele au arătat că parbrizul lipit de adezivii Teroson nu numai că a rezistat condițiilor extreme ale testului de impact, ci și că a furnizat valorile măsurate necesare pentru funcționarea completă a airbag-ului pasagerului.

"Cu acest test neobișnuit, am vrut să atragem atenția clienților noștri și factorilor de decizie cheie, precum companiile de asigurări și alte organizații. Scopul nostru a fost să creăm o experiență Teroson tangibilă care să arate eficacitatea soluțiilor noastre", a explicat Bahrami. "Siguranța este o prioritatea atunci când vine vorba de reparațiile auto. De aceea este crucial ca utilizatorii să poată avea încredere 100% în produse."

Alături de gamele destinate reparațiilor de geamuri, Henkel a prezentat o serie de soluții inovatoare Teroson și Loctite pentru reparații și întreținere auto. Portofoliul include soluții de reparații pentru caroserie, componentele de montare și sistemele mecanice, precum și finisaje, tratamente de suprafață, agenți de curățare și chiar soluții vaste de protecție împotriva coroziunii și uzurii.

VIDEO

Loctite și Teroson sunt prezente și anul acesta la Campionatul Național de Raliuri Dunlop (CNRD) și la Campionatul Naţional de Viteză în Coastă (CNVC), alături de partenerul său Omega Motorsport.

Organizate sub egida Federatiei Române de Automobilism Sportiv (FRAS), etapele din CampionatulNațional de Raliuri aduc la start cele mai bune echipe din tară. În plus, 2 dintre cele 8 etape ale campionatului intern (Raliu Aradului KIA și RaliuTulcea Danube Delta Rally) sunt etape comune în European Rally Trophy, astfel în cât ne bucurăm să avem pe traseele românești mai mulți piloți europeni titrați. 

Ca și în anii precedenți, produsele Loctite și Teroson sunt prezente în toate parcurile de service ale echipei Omega Motosport de la Campionatul Național de Raliuri precum și în atelierele de service ale acestora. Cu o experiență de peste 10 ani în participiarea la concursuri de automobilism sportiv interne și internaționale, echipa Omega Motorsport oferă servicii de pregătire şi închiriere a autovehiculelor de competiţie precum si servicii de asistenţă tehnică şi logistică pentru autovehicule şi echipaje.

Specialiștii Omega Motorsport au ales produsele Loctite și Teroson pentru ca le oferă calitatea pe care se pot baza - de la protejarea si repararea caroseriei, la reparatii mecanice sau solutii performante de curățare și degresare, până la lucrări de reparații mici care pot fi rezolvate rapid cu soluții tehnologice inteligente. Brandurile Loctite și Teroson sunt parteneri de încredere ai profesioniștilor motorsportului, oferindu-le acestora atât produse care rezistă solicitărilor extreme din acest sport cât și consultanță de specilitate și informații despre cele mai noi tehnologii din domeniu.

Pentru mai multe detalii despre Campionatul Național de Raliuri accesați website-ul FRAS

www.fras.ro/sport/raliu

 
     

Cupa Loctite la anduranţă auto, premieră absolută în România, s-a desfăşurat pe parcursul a 3 ore, duminică 12 iunie, în cadrul Campionatului Internaţional de Anduranţă ACR, organizat sub egida FIA (Federatia Internationala de Automobilism).

Anduranţa auto reprezintă nivelul cel mai solicitant pentru maşini şi echipajele de piloţi. În cadrul competiţiei participă echipe formate din minim 2, maxim 4 piloţi, fiecare avâd dreptul să conducă 30 minute continuu, fiind apoi schimbat cât mai rapid, pentru a nu se pierde secunde preţioase. Alimentarea maşinilor este un moment dificil care trebuie calculat cu precizie, iar gestionarea la uzură a pneurilor şi a plăcuţelor de frână este decisivă.

Utilizând produsele Loctite - Teroson pentru repararea și întreținerea vehiculelor, partenerii noştri obțin întotdeauna rezultate foarte bune. Astfel, echipajul BADI pe VW Lupo a obţinut locul secund în clasamentul general, la numai 2 ture de ocupanţii locului 1, care au condus auto marca Porsche.

Primele 3 locuri au fost adjudecate astfel: locul 1 - Tomescu/Mangri, locul 2 - Bianca şi Edi Anton (echipaj BADI), locul 3 - Drăgan/Roşiu (echipaj Rotac).